Nowa generacja KTM 450 SX-F Factory Edition

1789

Co się zmieniło? Opublikowany kilka dni temu przez KTM „media news” wyjaśnia, że ​​motocykle „mają przerobione podwozie, nowe nadwozie, zmodyfikowany silnik i nowe ustawienia zawieszenia z nowym potrójnym zaciskiem.

Ramę charakteryzuje zwiększona sztywność skrętna. Pokryta jest farbą proszkową, zamontowano na niej specjalne ochraniacze i wzmocnioną włóknem węglowym płytę ślizgową.

Wahacz ma o 5mm dłuższą tylną oś, dzięki czemu koło może zostać przesunięte do tyłu w celu zwiększenia stabilności. Przeprojektowano również kanapę. Silnik został zmodyfikowany i jest lżejszy o pół kilograma.

Zamontowano nowa rure wydechową ze zmieniona komora rezonansową. Nowa pozycja złącza między tłumikiem i kolektorem umożliwia usunięcie głowicy bez konieczności demontażu amortyzatora.

 

Nowy tłumik jest krótszy i bardziej kompaktowy, aby przybliżyć ciężar do środka ciężkości, jednocześnie zapewniając taką samą wydajność i zgodny z przepisami poziom hałasu. Zawieszenie zostało również zmodyfikowane (nowy amortyzator WP DCC). KTM 2018 450 SX-F Factory Edition ma być zapowiedzią bardzo gruntowanych zmian w modelu 2019.