Czerwony diabeł enduro nadchodzi. Mamy nowy CRF450RX

Kilka dni temu prezentowaliśmy Huski 450, teraz przyszedł czas na Hondę. CRF450RX została całkowicie zmodernizowana z wyjątkiem kół i „bazy” silnika.

Waży o 2,3 kg mniej niż jej poprzedniczka i jest wyposażona w nową ramę i wahacz, które wraz ze zmianami geometrii i zawieszenia pozwalają na znacznie lepsze osiągi na zakrętach. Silnik ma nowe kanały dolotowe i wydechowe, nowy system dekompresji i pojedynczy tłumik, aby zoptymalizować i zwiększyć płynność jazdy przy niskich i średnich obrotach. Zmieniono również sprzęgło, teraz bardziej wytrzymałe i ze sterowaniem hydraulicznym, które umożliwia lepszą kontrolę przy mniejszym nacisku na dźwignię. Bardziej kompaktowe plastiki i mniejsze siodełko zapewniają większą swobodę ruchów. Nowe zintegrowane łoża w standardzie, a stopka boczna jest bliżej ramy, dla lepszej ergonomii jazdy. We współpracy z Honda RedMoto World Enduro Team, RedMoto zadbało o optymalizację produktu, tak aby był zgodny z potrzebami europejskiego enduro.