CRF-E2 to pierwszy motocykl elektryczny oznaczony jako Honda CRF. Dedykowany jest najmłodszym miłośnikom off roadu gwarantujący maksymalne bezpieczeństwo.
Dane techniczne:
- Silnik elektryczny: silnik 48 V-BLDC z wirnikiem wewnętrznym
- Znamionowa moc wyjściowa 1,2 KW / 2000 obr./min
- Max. moc: 2,5 KW
- Moment obrotowy – szybkość: 5,5 Nm; Maks.: 25Nm
- Maksymalna prędkość silnika: 4000 obr/min
- Napęd końcowy: 1:7,1
- Tryb jazdy: Etap 1 , Etap 2
- Układ chłodzenia: chłodzony powietrzem
- Wymienna bateria litowo-jonowa, waga: 5,9 kg
- Pojemność/energia: 20 AH/960 Wh
- Czas ładowania 100%: Standardowo: 4 godziny, Szybkie ładowanie: 2,5 godziny
- Czas ładowania 80%: Standardowo: 3,2 godziny, Szybkie ładowanie: 2 godziny
- Czas pracy: 2 godziny w idealnych warunkach przy pełnym naładowaniu
- Napięcie sieciowe ładowarki: 90-264 V/50-60 Hz
- Wejście ładowania: 1,3A @ 230V (AC)
- Moc ładowania: 290 W
- Rama: Aluminiowy podwójny dźwigar z podwójną kołyską
- Kierownica: Stożkowe aluminium ϕ22mm
- Zawieszenie przednie: hydrauliczny konwencjonalny widelec teleskopowy ϕ33mm, długość 600mm (24,25 cala)
- Tylne zawieszenie: regulacja odbicia/napięcia wstępnego DNM, długość 230 mm (9 cali)
- Skok zawieszenia przód/tył: 100 mm (3,9 cala)/210 mm (8,3 cala)
- Hamulec przedni: zacisk hydrauliczny z rotorem typu płatkowego 190 mm; aktywowana prawa dźwignia
- Hamulec tylny: Zacisk hydrauliczny z rotorem typu płatkowego 190 mm; aktywowana lewa dźwignia
- Przednie/tylne obręcze: aluminiowa obręcz szprychowa 12×1,6
- Opony przednie/tylne: 60/100-12 Kenda® Millville K771
- Łańcuch: 428H
- Kąt główki kierownicy: 25 °
- Przesunięcie potrójnego zacisku: 25°
- Ścieżka: 32mm
- Podstawa koła: 970 mm (38 cali)
- Wysokość kierownicy: 860 mm (33,8 cala)