Honda właśnie zaprezentowała swoją kultową CR-F 450 na rok 2021. Wiele elementów jest w motocyklu nowych, powstałych przy konstruowaniu przez HRC i zespołu Tima Gajsera modelu CRF450RW World Champion 2019.
Mamy tu na myśli na przykład ramę i wahacz, dzięki czemu znacznie poprawiono osiągi na zakrętach. Silnik zmodyfikowano na wlocie i wylocie (z pojedynczym kolektorem), sprzęgło ze sterowaniem hydraulicznym pozwala na lepszą kontrolę przy mniejszym wysiłku za pomocą dźwigni, tworzywa sztuczne są bardziej zwarte, siodło jest mniejsze, co zapewnia swobodę ruchów. Lekka, najnowszej generacji aluminiowa rama ze zmniejszoną sztywnością poprawi stabilność a nowy tylni wahacz poprawi przyczepność z tyłu. Lee Edmunds, starszy menedżer ds. Marketingu Powersports: Dzięki naciskowi na osiągi na zakrętach jesteśmy przekonani, że zupełnie nowy model 2021 znacznie poprawi wyniki riderów którzy wybrali nowy CRF.