Huska dla najmłodszych

964

Husqvarna zaprezentowała swoje najnowsze motocykle TC 50, TC 65 i TC 85, trzy dwusuwy charakteryzujące się najbardziej zaawansowaną technologią jaka trafia w ręce najmłodszych riderów. Maszyny 2019 TC 50, TC 65 i TC 85 oferują szansę przeżycia dreszczyku emocji podczas jazdy na swojej pierwszej prawdziwej maszynie wyścigowej.

HUSQVARNA TC 50

Stalowa rama, specjalnie zaprojektowany układ wydechowy, automatyczne sprzęgło, specjalny zestaw umożliwiający zmniejszenie mocy do 5,5 KM. TC 50 jest wyposażony w rewolucyjny, bardzo lekki widelec WP AER 35. Z nowości należy wymienić m.in. spojlery chłodnicy odprowadzające powietrze dla lepszego chłodzenia, kierownicę aluminiową ze standardową poduszką bezpieczeństwa, całkowicie nową grafikę w kolorze białym, żółtym i niebieskim.

HUSQVARNA TC 65

Nowa 60-tka to możliwość jazdy motocyklem ze sprzęgłem hydraulicznym i ręczną skrzynią biegów. Silnik zbudowany jest z najlżejszych i najtrwalszych materiałów. Wyposażony w najnowszą technologię 2-suwową posiada zawór wydechowy sterowany ciśnieniem, który pomaga uzyskać najwyższy poziom wydajności. Dodatkowo silnik wyposażony jest w manualną 6-biegową skrzynię biegów i hydrauliczne sprzęgło pozwalające kierowcy na pełną kontrolę nad dostarczaniem mocy. Wyrafinowane komponenty, takie jak odlewany aluminiowy wahacz łączą się z zaawansowanymi rozwiązaniami, m.in. z inteligentnym układem chłodzenia.

HUSQVARNA TC 85

Podnosząc poprzeczkę w konkurencyjnej klasie 85cm3, TC 85 ma wiele cech tej samej technologii, stosowanej w „dorosłej” Husqvarnie. Łącząc najnowszą technologię podwozia z najnowszym zawieszeniem WP oferuje młodym jeźdźcom szansę na prawdziwe ściganie. Dwusuwowy silnik TC 85 łączy najwyższe osiągi z optymalną niezawodnością. Kluczem jest innowacyjny zawór zasilania, który umożliwia łatwe i efektywne dopasowanie mocy. 6-biegowa skrzynia biegów i hydrauliczne sprzęgło sprężynowe Formula umożliwiają prawidłowe dostarczanie mocy w całym zakresie obrotów. Model TC 85 wyposażony jest w technologię lustrzaną, którą można znaleźć w pełnowymiarowych modelach motocrossowych Husqvarna, z najnowszym podzespołem zawieszenia WP.