„Pasja do MX napędza mnie od lat. Są ludzie,którzy uważają że robię to już za długo, że czas ustąpić miejsce młodym… OK, mają może i trochę racji, dlatego coraz częściej na stanowiskach decyzyjnych zaczynają zasiadać trzydziestolatkowie. Odmłodzenie firmy to gwarancja jej rozwoju, to nie popadanie w rutynę, to nowe perspektywy. Dlatego dołączają do nas ludzie z całego świata, zwłaszcza z Azji, gdzie MX przeżywa prawdziwy rozkwit. 30 lat temu byliśmy firmą belgijską, dzisiaj jesteśmy internacjonalni. Staram się nie popadać w rutynę, stąd ciągłe zmiany… W przyszłym roku wygasa kontrakt z Katarem, być może przedłużymy naszą umowę, natomiast na pewno zorganizujemy rundy w dwóch nowych krajach Bliskiego Wschodu. Rynek się zmienia, dlatego z bólem serca ale musieliśmy zrezygnować z Charlotte. Ubiegłoroczna impreza przyniosła finansowe straty, zainteresowanie zawodami nie było takie, jakiego oczekiwaliśmy. Szukamy jednak nowych miejsc w USA, bo Ameryka to gigantyczny rynek dla firm motocyklowych dlatego musimy tam być”.
Luigi Luongo jest prezesem Youthstream powołanego do życia w 2002 roku. Po podpisaniu porozumienia z FIM, organizacja ta przejęła wyłączne prawa do organizowania Mistrzostwa Świata MX, MXoN, Mistrzostw Świata Kobiet w Motocrossie, Mistrzostw Świata Weteranów MX, Mistrzostw Świata Juniorów. W 2011 roku powołał do życia własną telewizję MX-Life.tv, dzisiaj znaną jako MXGP-tv.com.