Nowa Huska

Piętnaście dni po pojawieniu się na rynku KTM 250 EXC i 300 EXC TPI jesteśmy świadkami kolejnych narodzin w rodzinie: Husqvarny TE 250i i TE 300i 2018. Nowe Huski zostały wyposażone w ten sam wtrysk paliwa (TPI) co „pomarańczki”.

Teraz dzięki podwójnym wtryskiwaczom silniki mają bardziej płynnie oddawać moc, a przy tym zużywać mniej paliwa i emitować mniej zanieczyszczeń. Nowe wtryski to nowy korpus przepustnicy, nowa elektroniczna jednostka sterująca z większą ilością czujników, która na bieżąco dostosowuje dawkę i skład mieszanki do bieżących warunków, eliminując uciążliwe regulacje gaźników. Oleju niezbędnego do pracy dwusuwa nie trzeba ręcznie mieszać z benzyną, bowiem posiada on osobną pompę i wkomponowany w ramę zbiornik, którego pojemność wystarcza na pięć pełnych cykli tankowań paliwa. Motocykle wyposażono w nowe amortyzatory WP Xplor 48.