Yamaha odkrywa karty… kolekcja 2020. Na wybiegu YZ450F 2020

Yamaha nadal mocno naciska na linię motocrossową YZ, prezentując odnowioną YZ450F 2020 z nowym silnikiem, podwoziem i wieloma innymi funkcjami zapewniającymi bardziej efektywne radzenie sobie z motocrossem.

Model 2020 YZ450F zawiera zmiany konstrukcyjne, które zaowocowały lżejszą, szybszą i bardziej zwinną maszyną do manewrowania, która po raz kolejny podniesie poprzeczkę w klasie 450 – powiedział Steve Nessl, dyrektor marketingu Yamaha w sportach motorowych. Linia czterosuwowych motocykli crossowych Yamaha 2020 oferuje najbardziej zaawansowane, gotowe do wyścigu maszyny w swoich klasach. Nowa Yamaha YZ450F 2020 została przeprojektowana, aby zapewnić lżejsze, mocniejsze i lepsze prowadzenie.

Nowy, czterosuwowy silnik o pojemności 449 cm3, chłodzony cieczą, wyposażony jest w zupełnie nową kompaktową głowicę cylindrów z przeprojektowanym kształtem komory spalania, bardziej stromymi kątami zaworów i bardziej agresywnymi profilami krzywek. W pochyłym cylindrze znajduje się wyższy tłok sprężania z pierścieniami o niskim współczynniku tarcia przymocowanymi do dłuższego korbowodu. Przekładnia została udoskonalona, aby zapewnić płynniejszą zmianę biegów. Nowy silnik umieszczono w lekkiej aluminiowej ramie, która została tak przeprojektowana, że zapewnia lepszą wydajność na zakrętach, przyczepność i reakcję na uderzenia. Inne elementy podwozia, takie jak mocowania silnika, górny potrójny zacisk i przednia oś, a także wiodące w swojej klasie zawieszenie KYB® o zwiększonej kompresji i charakterystyce odbicia zostały starannie dopracowane w celu zmniejszenia ciężaru przy jednoczesnej poprawie prowadzenia i osiągów.

Model 2020 YZ450F ma nowo zaprojektowany zacisk hamulca przedniego, klocki hamulcowe oraz przednią i tylną tarczę. Wyposażony w zaawansowaną technologię ma zapewnić kierowcom przewagę tuż za maszyna startową. Standardowe wyposażenie, w tym rozrusznik elektryczny, lekka bateria litowa, zaawansowany wtrysk paliwa i wydechy wylotowe zapewniają wysoką wydajność. Zawodnicy mogą szybciej i płynniej rozpocząć wyścig dzięki systemowi uruchamiania, dostosować swoje osiągi na torze za pomocą łączności bezprzewodowej za pośrednictwem aplikacji Yamaha Power Tuner bezpośrednio z telefonu.